takekoyama official blog

News

おはようございます。
昨日のコラムにあんなにたくさんのコメントが来るとは思わなかった。やっぱり屋根裏のブランドは凄いんですな。地上波の威力は危険なほどなんですね。あぁ~怖い。って事で、こんなニュースが入って来たので本日はこれ。

PGA Tour commissioner Tim Finchem announced on Monday that Cadillac has signed a six-year deal to title sponsor the year’s second World Golf Championship at Doral starting in 2011.
The WGC-Cadillac Championship will be played March 10-13. As for the rest of the 2011 Tour lineup the golf world will have to wait until Thursday to see the finished product Finchem said.
Among the remaining holes on the 2011 docket is a possible return to Detroit, a move Finchem confirmed the Tour is studying.
“We are in preliminary discussions to bring PGA Tour golf back to Michigan and the Detroit area,” Finchem said. “When we exited Michigan a few years ago we said we’d love to go back.”
The Buick Open had been played in Detroit since 1958 before GM declared bankruptcy in 2009. When asked if a version of the Buick could return in time for the 2012 season Finchem warned, “we have a ways to go.”
“We have a full schedule right now,” he said

って事ですから?和訳して欲しい?簡単にしておきましょう。キャディラックがスポンサーに付いたよって話です。よぉ~~く考えてください。キャディラックって?メーカーだっけ?違いますよね。つい最近破たんしたGMのブランドです。復活ですよ、GM。株式再上場して既にスポンサードを打って来るすんげぇ~会社です。ここまで米国経済が戻って来ているとは本気でタケは思っていませんが、米国の購買システムが日本より簡単である事、また車は米国民の完全なる生活の一部だからです。車が無くては生活が出来ないのです。まぁ~経済の話はやめましょう。

あぁ~良かった。元来フロリダシリーズはシトラスツアーの一部で完全に独立したツアーだった。フロリダ州にはウインターツアーもあって避寒地として多くのプロが南下してくる冬場に多くの試合があったんだ。フィンチェム氏の努力に感謝だね。日本のチアマン、専務理事、JGTOは試合を多く作り出す事は出来るのでしょうか?ゼロからの試合構築は難しいこの時期に現存する地域地区オープンの共同開催は最たるモノと思いますが?動きは見えない。京都オープンゴルフ選手権なら何時でも共同開催への動きには同意しますよ。ウエルカム。賞金総額800万ですが、JGTO選手コンテンツ&入場料収入で関西オープンクラスなら十分可能です。が・・・・。とうとうみ浜松もチケットがかなり売れていると聞きました、オーバー7000枚。嬉しい情報だ。

もっと精力的に試合構築して行かなければ。平田教授に怒られる。
論文は絵に描いた餅じゃーない。ってね。では・・・・。
[PR]
by takekoyama | 2010-11-30 07:20 | 仕事